Kaiken kattava Festool-huolto

Kaiken kattavan huollon yksityiskohdat

    Huoltotilaus

    Festool on ulkoistanut takuuhuoltonsa kokonaisuudessaan 1.6.2020 alkaen.
    Yhteistyökumppaneinamme toimii tästä eteenpäin Sähköhuolto Tissari Oy sekä Sähkö-Mesta Oy.

    Jos koneenne tarvitsee takuuhuoltoa, voit itse tilata noudon valitsemaanne huoltoliikkeeseen netin kautta tai pyytää jälleenmyyjää tekemään sen puolestasi.

    Huoltoliikkeiden osoitteet:

    Mikäli takuuhuollon paketti viedään postin toimipisteeseen tulee käyttää lähetysnumeroa, joka lukee vastaanottavan huoltoliikkeen perässä alla.

    Sähkö-Mesta Oy: Pykälistöntie 2, 40320  Jyväskylä| 643621 
    Sähköhuolto Tissari Oy - Kuopio: Sahakatu 2, 70800 Kuopio | 678927 
    Sähköhuolto Tissari Oy - Vantaa: Vasamakuja 10, 01740 Vantaa | 678925 
    Sähköhuolto Tissari Oy - Turku: Haavikonkuja 2, 20320 Turku | 678926 
    Sähköhuolto Tissari Oy - Porvoo: Raudoittajantie 8, 06450 Porvoo | Vienti ja nouto paikan päältä

    Täytä ensin huoltoon lähtevästä koneestasi huoltotilauslomake: Huoltotilauslomake

    Ohjeistus asbestikoneelle (Asiakkaille, jotka ovat merkitty asbestipurkutyöluparekisteriin tai jos koneella on työstetty terveydelle haitallista materiaalia.)
    Kun takuunalaisessa H-luokan laitteessa on vikaa, ota yhteys Festoolin asiakaspalveluun customerservice@festool.fi


    Paketit koot:
    Vähimmäispaino: 250 g/paketti
    Vähimmäismitat: 25 cm x 15 cm x 3,5 cm
    Enimmäispaino: 35 kg/paketti
    Paketti on erilliskäsiteltävä, kun sen yksikin ulottuvuus ylittää enimmäiskoon 120 cm x 60 cm x 60 cm
    Enimmäismitat ovat 180cm x 80cm x 60cm

    Tilaa takuuhuoltoon lähtevälle koneelle nouto Postin palvelussa.
    Huomaa! Nouto- ja palautusosoitteen pitää olla yritysosoite, jossa henkilökunta on paikalla arkisin 8-16.

    Paketit: Tästä linkistä pääset tilaamaan kuljetuksen takuuhuollettavalle koneelle >>
    Rahti: Tästä linkistä pääset tilaamaan kuljetuksen takuuhuollettavalle koneelle >>

    Huom! Mikäli kyse on normaalista huollosta (ilman takuuta), voitte käyttää huoltoliikkeen verkkosivulla olevaa huoltotilauslomaketta:

    Sähköliike Tissarin huoltotilaukseen >>  
    Sähkö-Mestan huoltotilaukseen >>

    Huom. 6,2 Ah:n akun lähetyksessä voi tilata Festool Oy:ltä (p. 010 229 5111) lainmukaisen erikoislaatikon, jossa on merkintä VAK-kuljetuksesta.
    Vioittunut akku tulee aina laittaa suljettuun muovipussiin ennen laittamista pahvilaatikkoon.

    Myös Festool-jälleenmyyjä vastaanottaa huoltotilauksia. Huomioi kuitenkin, että tällöin huoltoon tarvittava aika saattaa pidentyä ylimääräisen kuljetus- ja tietoliikenteen takia.

    Mikäli koneenne ei ole takuuhuollon alainen, voitte tilata huollon koneelle suoraan huoltoliikekumppaneidemme (Sähköhuolto Tissari Oy tai Sähkömesta Oy) kotisivuilta:

    Sähköhuolto Tissari Oy >>
    Sähkö-Mesta Oy >>

    Huom. 6,2 Ah:n akun lähetyksessä voi tilata Festool Suomi Oy:ltä (p. 010 229 5111) lähetykselle lainmukaisen erikoislaatikon, jossa on merkintä VAK-kuljetuksesta. Vioittunut akku tulee aina laittaa suljettuun muovipussiin ennen laittamista pahvilaatikkoon.

    Huom. pyydämme puhdistamaan pintapuolisesti kaikki huoltoon lähetettävät koneet.
    Huom. Vialliset PowerStationit toimitetaan aina Festool Suomi Oy:lle Vantaalle! (Mäkituvantie 7) Mikäli PowerStationin takuu on sulkeutunut (3vuotta) ota yhteys asikaspalveluun customerservice@festool.fi ajankohtaista infoa varten!

    Huollon suoritus

    Kun työkalusi saapuu huoltoliikekumppanillemme, he tarkastavat, onko kyseessä takuutapaus. Kun työkalusi on rekisteröity all-inclusive-takuun1 piiriin ja takuu on edelleen voimassa, voit käyttää hyödyksi kaiken kattavan korjauskustannussuojamme etuja2. Huoltoliike tekee tässä tapauksessa huollon täysin ilmaiseksi - edes tavanomaisten kulutusosien hintaa eikä kuljetuskuluja ei laskuteta. 

    Jos työkalun takuu ei ole enää voimassa, saat huoltoliikkeeltä vian analysoinnin jälkeen kustannusarvion. Huoltoajan lyhentämiseksi voit ilmoittaa ennakolta kustannusrajan.
    Jos korjauskustannukset eivät ylitä tätä rajaa, työkalun korjataan heti.

    Kaiken kattavaa huoltoa koskevia kysymyksiä?

    Vastaukset yleisimpiin kysymyksiin löydät all-inclusive-takuuta tai kaiken kattavaa huoltoa koskevista usein esitetyistä kysymyksistä.

     
    Kaiken kattavaa huoltoa koskeviin usein esitettyihin kysymyksiin
    1. All-inclusive-takuu on voimassa 100 vuorokauden sisällä ostopäivästä rekisteröidyille Festool-työkaluille. Noudatamme Festoolin takuuehtoja, jotka voit katsoa nettiosoitteesta www.festool.fi/huolto
    2. "Kaiken kattava huolto" koskee myös akkuja ja akkulatureita. Se ei kata muiden kulutustarvikkeiden ja lisävarusteiden vaurioita, itsepurettuja laitteita, epäasianmukaisesta
      käytöstä syntyneitä vikoja, ei-alkuperäisten lisätarvikkeiden tai varaosien käytön takia syntyneitä vahinkoja tai jatkuvasti kuluttavaa, teollista käyttöä. Korjaamme viat, korjauskustannussuoja ei kata koneen säännöllistä huoltoa.